Dette skjemaet kan du ta utskrift av og bruke når du jobber med aktiviteten.Når du er klar til å legge informasjonen inn i databasen, går du til registrer data.
Hva er det som trenger en forbedring på skolen vår? (Sett ett eller flere kryss) | |
Trivselen og det sosiale miljøet på skolen | |
Tiltak innen mobbing | |
Aktiviteter som styrker ansvar og omsorg ovenfor andre | |
Aktiviteter som styrker selvfølelse og selvstendighet | |
Det fysiske miljøet (f.eks. flere leker i skolegården, penere klasserom og utearealer ol.) | |
Den fysiske aktiviteten blant elevene | |
Kostholdet blant elevene | |
Tiltak innen rusmisbruk (alkohol og narkotiske stoffer) | |
Tiltak innen tobakk | |
Samarbeidet mellom skole og hjem | |
Annet.... |
Hva vil vi prioritere å jobbe med? (Sett ett eller flere kryss) | |
Bedre trivselen og det sosiale miljøet på skolen | |
Tiltak innen mobbing | |
Aktiviteter som styrker ansvar og omsorg ovenfor andre | |
Aktiviteter som styrker selvfølelse og selvstendighet | |
Det fysiske miljøet (f.eks. flere leker i skolegården, penere klasserom og utearealer ol.) | |
Øke den fysiske aktiviteten blant elevene | |
Bedre kostholdet blant elevene | |
Tiltak innen rusmisbruk (alkohol og narkotiske stoffer) | |
Tiltak innen tobakk | |
Styrke samarbeidet mellom skole og hjem | |
Annet.... |
Hvordan har vi kommet fram til at disse omårdene er viktige? (Sett ett eller flere kryss) | |
Spørreskjemaundersøkelse | |
Diskusjoner i klassen | |
Diskusjoner i elevrådet | |
Diskusjoner i ansvarsgruppa | |
Samtaler med andre skoler | |
Annet.... |
Hvilke konkrete tiltak har vi tenkt å gjennomføre? Gi en kort beskrivelse | |
Tiltak: | |
Hvem kan være med? (Sett ett eller flere kryss) |
|
Klassestyrer | |
Andre lærere | |
Alle elevene på skolen | |
Bare elevene i klassen | |
Skolehelsetjenesten | |
Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør | |
Foreldre/foresatte | |
Søsken/andre familiemedlemmer | |
Bedrifter i nærmiljøet | |
Idrettslag | |
Speideren | |
Frivillige organisasjoner | |
Andre.... |
Når kan vi jobbe med tiltakene? (Sett ett eller flere kryss) |
|
I skoletiden | |
Utenom skoletiden | |
Både i og utenom skoletiden |
I hvilke fag/timer kan vi jobbe med tiltakene? (Sett ett eller flere kryss) |
|
I alle fag | |
I naturfag/matematikk | |
I samfunnsfagstimene | |
I KRL/religionstimene | |
I språktimene (norsk, engelsk, tysk, fransk ol.) | |
I heimkunnskapstimene | |
I kroppsøvingstimene | |
I musikktimene | |
I klassens time | |
Andre... |
Er det nødvendig med ekstra ressurser for å kunne gjennomføre tiltakene? |
||||||
Nei | ||||||
Ja - hva: | ||||||
Bruk av fritid | Penger | Hva mer? |
Svar på neste spørsmål hvis dere har krysset av på om det er nødvendig med ekstra penger for å gjennomføre tiltakene
Hvordan skal vi skaffe penger for å gjennomføre tiltakene? (Sett ett eller flere kryss) | ||
Søke om penger fra organisasjon eller privatperson | ||
Loppemarked | ||
Lotteri | ||
Annet - hva: | |
Hvem har vært med og jobbet med fase 2 og 3? (Sett ett eller flere kryss) | |
Elevene | |
Elevrådet | |
Lærere/andre ansatte | |
Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør | |
Skolehelsetjenesten | |
Foreldre/foresatte | |
Andre.... |
Hvem har bestemt mest når vi har arbeidet med fase 2 og 3? (Sett ett eller flere kryss) | |
Elevene | |
Elevrådet | |
Lærere/andre ansatte | |
Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør | |
Skolehelsetjenesten | |
Foreldre/foresatte | |
Andre.... |
Har vi opprettet en ansvarsgruppe? | |
Ja | |
Nei |
Har ansvarsgruppen fungert? | ||
Ja | ||
Nei, hvorfor ikke: |