Skjema

Skjema

Dette skjemaet kan du ta utskrift av og bruke når du jobber med aktiviteten.Når du er klar til å legge informasjonen inn i databasen, går du til registrer data.


Fase 5: Evaluering og videreføring


  Ja, vi har ikke hatt noen problemer Vi har hatt noe problemer Nei, planleggingen har ikke vært bra

Har alt gått som planlagt?

     

 

Hvilke konkrete tiltak har vi gjennomført? Beskriv kort tiltaket(ene) med noen få ord, maks en setning.
Tiltak: 





 

  Ja Nei

Har dere oppnådd det dere ønsket med tiltakene?

   

 

  Nei, vi trengte mer tid Nei, vi trengte mindre tid Ja, vi trengte omtrent den tiden vi hadde beregnet
Beregnet dere nok tid til gjennomføring av tiltakene?      

 

Nedenfor følger noen påstander om hvordan samarbeidet har fungert. Sett et kryss for hver påstand.

  Svært bra Bra Sånn passe Dårlig Svært dårlig Har ikke hatt samarbeid
Samarbeidet mellom elever og lærere har fungert:            
Samarbeidet i ansvarsgruppen har fungert:            
Samarbeidet mellom skolen og foreldre/nærmiljø/andre har fungert:            

 

Hvem har vært med og jobbet med Trivsel og helse? (Sett ett eller flere kryss)
  Elevene
  Elevrådet
  Lærere/andre ansatte
  Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør
  Skolehelsetjenesten
  Foreldre/foresatte
  Andre....

 

Hvem har bestemt mest når dere har arbeidet med Trivsel og helse? (Sett ett eller flere kryss)
  Elevene
  Elevrådet
  Lærere/andre ansatte
  Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør
  Skolehelsetjenesten
  Foreldre/foresatte
  Andre....

 

Har ansvarsgruppen fungert under arbeidet med Trivsel og helse?
  Ja
  Nei, hvorfor ikke:  
  Har ikke hatt en ansvarsgruppe

 

Hva kan gjøres bedre neste gang?

  Planleggingen
  Samarbeidet mellom lærere og elever
  Samarbeidet i ansvarsgruppen
  Samarbeidet med foreldre/nærmiljø
  Ansvarsfordelingen. Spesifiser:
   

 

Hvilke råd vil dere gi til andre skoler som ønsker å gjennomføre det samme som dere?