Dette skjemaet kan du ta utskrift av og bruke når du jobber med aktiviteten.Når du er klar til å legge informasjonen inn i databasen, går du til registrer data.
Ja, vi har ikke hatt noen problemer | Vi har hatt noe problemer | Nei, planleggingen har ikke vært bra | |
Har alt gått som planlagt? |
Hvilke konkrete tiltak har vi gjennomført? Beskriv kort tiltaket(ene) med noen få ord, maks en setning. | |
Tiltak: | |
Ja | Nei | |
Har dere oppnådd det dere ønsket med tiltakene? |
Nei, vi trengte mer tid | Nei, vi trengte mindre tid | Ja, vi trengte omtrent den tiden vi hadde beregnet | |
Beregnet dere nok tid til gjennomføring av tiltakene? |
Nedenfor følger noen påstander om hvordan samarbeidet har fungert. Sett et kryss for hver påstand.
Svært bra | Bra | Sånn passe | Dårlig | Svært dårlig | Har ikke hatt samarbeid | |
Samarbeidet mellom elever og lærere har fungert: | ||||||
Samarbeidet i ansvarsgruppen har fungert: | ||||||
Samarbeidet mellom skolen og foreldre/nærmiljø/andre har fungert: |
Hvem har vært med og jobbet med Trivsel og helse? (Sett ett eller flere kryss) | |
Elevene | |
Elevrådet | |
Lærere/andre ansatte | |
Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør | |
Skolehelsetjenesten | |
Foreldre/foresatte | |
Andre.... |
Hvem har bestemt mest når dere har arbeidet med Trivsel og helse? (Sett ett eller flere kryss) | |
Elevene | |
Elevrådet | |
Lærere/andre ansatte | |
Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør | |
Skolehelsetjenesten | |
Foreldre/foresatte | |
Andre.... |
Har ansvarsgruppen fungert under arbeidet med Trivsel og helse? | ||
Ja | ||
Nei, hvorfor ikke: | ||
Har ikke hatt en ansvarsgruppe |
Hva kan gjøres bedre neste gang? |
|
Planleggingen | |
Samarbeidet mellom lærere og elever | |
Samarbeidet i ansvarsgruppen | |
Samarbeidet med foreldre/nærmiljø | |
Ansvarsfordelingen. Spesifiser: | |
Hvilke råd vil dere gi til andre skoler som ønsker å gjennomføre det samme som dere? |
|