Aktivitet:
Farlig avfall på skolen
Kvar blir det av gamle kjemikalierestar frå naturfagrommet? Vert skvettane av white-spirit og andre løysemidlar helt i vasken eller i do? Kvar hamnar utgåtte lysrør og sparepærer? På alle skular fins ei mengd produkt som på grunn av miljøskadelige innhald krev spesialhandsaming når dei skal kasserast. FormålElevane får kjennskap til kva som vert rekna som farleg avfall, og korleis det bør handsamast.
Skulens sin bruk og oppbevaring vert kartlagd av elevane og dei får kjennskap til helse- og miljøfarar som kan være knytt til bruk av kjemikalie.
GjennomføringAktiviteten går ut på å undersøkje korleis farleg avfall vert handsama på skulen og utvikle betre rutinar for oppbevaring og kassering. ResultaterElevane sine funn skal fyllast inn i skjema og kan brukast til samanlikning med andre skular eller følje med skulens utvikling over tid. Det kan vere interessant å nytte resultata som grunnlag for å forbetre tilhøva på skulen dersom det er behov for det.
Valg for denne aktiviteten:Les veiledning Veiledningen inneholder detaljert veiledning og metodebeskrivelse til gjennomføring av aktiviteten som en del av undervisningen. Legg inn data Her logger deltakeren seg på for å registrere sine resultater i databasen. Vis resultater På resultatsidene kan alle se registrerte data for denne aktivitetene. Bakgrunnsstoff Artikler og lenker til bakgrunnstoff som er interessante for denne aktiviteten.
|