miljolare.on logo miljolare.no logo  
  om nettverket | kontakt | A til Å | english
Du er her: Forsiden > Helse, inneklima og skolemiljø > Trivsel og helse > Trivsel og helse: Planlegging av tiltak > Vis resultater > Trivsel og helse: Planlegging av tiltak

Trivsel og helse: Planlegging av tiltak


Deltaker:Dalgård skoleDeltakerside
Område:Dalgård (Trondheim - Tråante, Trøndelag)Områdeside
Dato:21.08.2012»Andre datoer

SpørsmålSvar
Hva er det som trenger en forbedring på skolen vår?Det fysiske miljøet (f.eks. flere leker i skolegården, penere klasserom og utearealer ol.)
Hva er det som trenger en forbedring på skolen vår?Den fysiske aktiviteten blant elevene
Hva er det som trenger en forbedring på skolen vår?Trivselen og det sosiale miljøet på skolen
Hva vil vi prioritere å jobbe med?Øke den fysiske aktiviteten blant elevene
Hva vil vi prioritere å jobbe med?Bedre trivselen og det sosiale miljøet på skolen
Hva vil vi prioritere å jobbe med?Det fysiske miljøet (f.eks. flere leker i skolegården, penere klasserom og utearealer ol.)
Har vi opprettet en ansvarsgruppe?Ja
Har ansvarsgruppen fungert? 
Har ansvarsgruppen fungert?Ja
Hvem kan være med?alle elevene på skolen
Hvem kan være med?andre lærere
Hvem kan være med?klassestyrer
Hvem kan være med?ledelsen/rektor/undervisningsinspektør
I hvilke fag/timer kan vi jobbe med tiltakene?Andre
Når kan vi jobbe med tiltakene?I skoletiden
Er det nødvendig med ekstra ressurser for å kunne gjennomføre tiltakene?Ja, penger
Er det nødvendig med ekstra ressurser for å kunne gjennomføre tiltakene?Planleggingstid for en-to ansvarlige
Hvilke konkrete tiltak har vi tenkt å gjennomføre?Trivselslederprogrammet
Hvordan skal vi skaffe penger for å gjennomføre tiltakene?Det er en programavgift som må betales hvert år. Skolen kan betale selv, eller søke om penger fra f.eks FAU
Hvem har vært med og jobbet med fase 2 og 3?Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør
Hvem har vært med og jobbet med fase 2 og 3?Lærere/andre ansatte
Hvem har bestemt mest når vi har arbeidet med fase 2 og 3?Lærere/andre ansatte
Hvem har bestemt mest når vi har arbeidet med fase 2 og 3?Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør