Hva er det som trenger en forbedring på skolen vår? | Det fysiske miljøet (f.eks. flere leker i skolegården, penere klasserom og utearealer ol.) |
Hva er det som trenger en forbedring på skolen vår? | Den fysiske aktiviteten blant elevene |
Hva er det som trenger en forbedring på skolen vår? | Trivselen og det sosiale miljøet på skolen |
Hva vil vi prioritere å jobbe med? | Øke den fysiske aktiviteten blant elevene |
Hva vil vi prioritere å jobbe med? | Bedre trivselen og det sosiale miljøet på skolen |
Hva vil vi prioritere å jobbe med? | Det fysiske miljøet (f.eks. flere leker i skolegården, penere klasserom og utearealer ol.) |
Har vi opprettet en ansvarsgruppe? | Ja |
Har ansvarsgruppen fungert? | |
Har ansvarsgruppen fungert? | Ja |
Hvem kan være med? | alle elevene på skolen |
Hvem kan være med? | andre lærere |
Hvem kan være med? | klassestyrer |
Hvem kan være med? | ledelsen/rektor/undervisningsinspektør |
I hvilke fag/timer kan vi jobbe med tiltakene? | Andre |
Når kan vi jobbe med tiltakene? | I skoletiden |
Er det nødvendig med ekstra ressurser for å kunne gjennomføre tiltakene? | Ja, penger |
Er det nødvendig med ekstra ressurser for å kunne gjennomføre tiltakene? | Planleggingstid for en-to ansvarlige |
Hvilke konkrete tiltak har vi tenkt å gjennomføre? | Trivselslederprogrammet |
Hvordan skal vi skaffe penger for å gjennomføre tiltakene? | Det er en programavgift som må betales hvert år. Skolen kan betale selv, eller søke om penger fra f.eks FAU |
Hvem har vært med og jobbet med fase 2 og 3? | Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør |
Hvem har vært med og jobbet med fase 2 og 3? | Lærere/andre ansatte |
Hvem har bestemt mest når vi har arbeidet med fase 2 og 3? | Lærere/andre ansatte |
Hvem har bestemt mest når vi har arbeidet med fase 2 og 3? | Ledelsen/rektor/undervisningsinspektør |