miljolare.on logo miljolare.no logo  
  om nettverket | kontakt | A til Å | english
Du er her: Forsiden > Kystprogrammet: Søppel > Vis resultater > Kystprogrammet: Søppel

Kystprogrammet: Søppel


Deltaker:Færder videregående skoleDeltakerside
Område:Treidene (Færder, Vestfold)Områdeside
Stasjon:6 (6)
Dato:27.09.1993Andre datoer

SpørsmålSvar
Kystprogrammet: Ilanddrevet søppel
Ilanddriven søppel: Restar av fiskeutstyr:Frå ei bøtte inntil ein full sekk
Ilanddriven søppel: Fiskekasser:2
Ilanddriven søppel: Øl- brus- og mjelkekasser:3
Ilanddriven søppel: Plastflasker til drikkevarer:30
Ilanddriven søppel: Plastkanner:45
Ilanddriven søppel: Isopor, hard skumplast:Fleire sekkar
Ilanddriven søppel: Pakkebånd ?Frå ei bøtte inntil ein full sekk
Ilanddriven søppel: Øl- og brushaldarar ?25
Ilanddriven søppel:Små plastkuler, støypematerialeFrå ei handfull inntil ei bøtte
Ilanddriven søppel: Annan plast ?Fleire sekkar
Ilanddriven søppel: Asfaltklumpar, tjære ?Frå ei bøtte inntil ein full sekk
Ilanddriven søppel: Olje, diesel, bensin ?Inntil ei handfull
Ilanddriven søppel: Fiskekasser ?1
Ilanddriven søppel: Trepallar ?3
Ilanddriven søppel: Trematerialer o.a. ?Fleire sekkar
Ilanddriven søppel: Øl- og brusboksar av metall ?9
Ilanddriven søppel: Sprayboksar ?20
Ilanddriven søppel: Andre boksar, spann, kanner ?Frå ei bøtte inntil ein full sekk
Ilanddriven søppel: Andre mindre metallgjenstandarFrå ei bøtte inntil ein full sekk
Ilanddriven søppel: Heile glassflasker ?12
Ilanddriven søppel: Andre typar glass, heil/knust?Fleire sekkar
Ilanddriven søppel: Mjelk- eller juicekartongar ?20
Ilanddriven søppel: Aviser eller papir i buntar ?Inntil ei handfull
Ilanddriven søppel: Emballasje, papp og papir ?Frå ei bøtte inntil ein full sekk
Ilanddriven søppel: Matrestar, frukt og grønsaker?Inntil ei handfull
Ilanddriven søppel: Tøy, sko, hanskar og liknande?Frå ei bøtte inntil ein full sekk
Ilanddriven søppel: Sanitæravfall ?Inntil ei handfull
Ilanddriven søppel: Medisinavfall ?Inntil ei handfull
Ilanddriven søppel: Leca-kuler, porøse steinkuler?5