Hopp til hovedinnhold

Show results

Observasjon av haugsky (cumulus) – Troms, Norway 22.10.2016

Skytype ikke vurdert av andre | gi din vurdering!

Foto: 5a
DeltakerSkjervøy barneskole
StedSkjervøy
KommuneTroms, Norway
Tidspunkt22.10.2016 kl 10:34
KampanjeForskningskampanjen 2016: Skyer
  
SkytypeHaugsky (cumulus) (bestemt av observatør)
SkydekkeLitt
NedbørIngen
SolenKlart synlig uten ring
FargeHvit
FormAnnen form
HøydeOver 5 km
EndringUforandret

Vurderinger fra andre

Skytype er ikke vurdert av andre ennå

Hva mener du?

Du må være pålogget for å vurdere og kommenter

Vennligst logg inn først!

Kommentarer

Ingen har kommentert dette bildet ennå. Bli den første!

Flere skyobservasjoner

Av haugsky (cumulus)

  • Haugsky (cumulus)
    Trøndelag, Norway
    Arnulv Bergstrøm
    (2018-03-14)
  • Haugsky (cumulus)
    Oslo, Norway
    Engebråten skole
    (2016-09-29)
  • Haugsky (cumulus)
    Vestland, Norway
    Haukås skole
    (2016-10-03)
  • Haugsky (cumulus)
    Trøndelag, Norway
    Arnulv Bergstrøm
    (2012-06-01)
  • Haugsky (cumulus)
    Trøndelag, Norway
    Fevåg/hasselvika skole
    (2017-06-08)
Vis alle av haugsky (cumulus)

Fra Skjervøy barneskole

  • Haugsky (cumulus)
    Troms, Norway
    Skjervøy barneskole
    (2016-10-06)
  • Ukjent skytype
    Troms, Norway
    Skjervøy barneskole
    (2016-09-20)
  • Ukjent skytype
    Troms, Norway
    Skjervøy barneskole
    (2016-10-05)
  • Makrellsky (cirrocumulus)
    Troms, Norway
    Skjervøy barneskole
    (2016-07-22)
  • Ukjent skytype
    Troms, Norway
    Skjervøy barneskole
    (2016-09-21)
Vis alle fra Skjervøy barneskole

Samme dato (2016-10-22)

  • Ukjent skytype
    Vestland, Norway
    Lærdalsøyri skule
    (2016-10-22)

  • Vestland, Norway
    Fotlandsvåg skule
    (2016-10-22)
  • Annen skytype
    Innlandet, Norway
    Arstad skole
    (2016-10-22)
  • Ukjent skytype
    Vestland, Norway
    Lærdalsøyri skule
    (2016-10-22)
  • Ukjent skytype
    Vestland, Norway
    Fotlandsvåg skule
    (2016-10-22)
Vis alle samme dato (2016-10-22)