Show results
Observasjon av ukjent skytype – Vestland, Norway 03.10.2016
Observasjonen er vurdert av en ekspert
Foto: Emil 10Deltaker | Kaland barne- og ungdomsskule |
Sted | Kaland |
Kommune | Vestland, Norway |
Tidspunkt | 03.10.2016 kl 15:59 |
Kampanje | Forskningskampanjen 2016: Skyer |
| |
Skytype | Ukjent skytype (ikke avgjort av observatør) |
Skydekke | Litt |
Nedbør | Ingen |
Solen | Ikke bak skyen |
Farge | Lys grå |
Form | Lag av dotter |
Høyde | Fra 2-5 km |
Endring | Flyttet seg |
Vurderinger fra andre
1 personer har vurdert skyen slik:
Hva mener du?
Du må være pålogget for å vurdere og kommenter
Vennligst logg inn først!
Kommentarer
Ukjent skytype
Av: Bruker ved Meteorologisk institutt den 2016-10-04:
Her er det to typer skyer, haugskyer og slørskyer, men ingen av de er i fokus på bildet.
Flere skyobservasjoner
Av ukjent skytype
Ukjent skytype
Akershus, Norway
Bekkestua barneskole (2016-10-20)
Ukjent skytype
Buskerud, Norway
Tomrefjord skule (2016-09-14)
Ukjent skytype
Agder, Norway
Tinntjønn skole (2009-01-01)
Ukjent skytype
Innlandet, Norway
Arstad skole (2016-09-26)
Ukjent skytype
Trøndelag, Norway
Arnulv Bergstrøm (2016-11-04)
Vis alle av ukjent skytypeFra Kaland barne- og ungdomsskule
Haugsky (cumulus)
Vestland, Norway
Kaland barne- og ungdomsskule (2016-10-05)
Ukjent skytype
Vestland, Norway
Kaland barne- og ungdomsskule (2016-10-01)
Ukjent skytype
Vestland, Norway
Kaland barne- og ungdomsskule (2016-09-28)
Fjærsky (cirrus)
Vestland, Norway
Kaland barne- og ungdomsskule (2016-10-03)
Ukjent skytype
Vestland, Norway
Kaland barne- og ungdomsskule (2016-09-30)
Vis alle fra Kaland barne- og ungdomsskuleSamme dato (2016-10-03)
Ukjent skytype
Vestland, Norway
Fotlandsvåg skule (2016-10-03)
Fjærsky (cirrus)
Trøndelag, Norway
Arnulv Bergstrøm (2016-10-03)
Fjærsky (cirrus)
Vestland, Norway
Kaland barne- og ungdomsskule (2016-10-03)
Haugsky (cumulus)
Vestland, Norway
Kaland barne- og ungdomsskule (2016-10-03)
Ukjent skytype
Vestland, Norway
Kaland barne- og ungdomsskule (2016-10-03)
Vis alle samme dato (2016-10-03)