Show results
Observasjon av ukjent skytype – Nordland, Norway 04.10.2016
Observasjonen er vurdert av en ekspert
Deltaker | Nordhordland Kristne grunnskole |
Sted | Tjøtta |
Kommune | Nordland, Norway |
Tidspunkt | 04.10.2016 kl 12:07 |
Kampanje | Forskningskampanjen 2016: Skyer |
| |
Skytype | Ukjent skytype (ikke avgjort av observatør) |
Skydekke | Litt |
Nedbør | Ingen |
Solen | Veit ikke |
Farge | Hvit |
Form | Annen form |
Høyde | Veit ikke |
Endring | Veit ikke |
Vurderinger fra andre
1 personer har vurdert skyen slik:
Hva mener du?
Du må være pålogget for å vurdere og kommenter
Vennligst logg inn først!
Kommentarer
Ukjent skytype
Av: Bruker ved Meteorologisk institutt den 2016-10-04:
Vanskelig å vurdere siden skyene havnet litt langt vekke i bildet.
Flere skyobservasjoner
Av ukjent skytype
Ukjent skytype
Trøndelag, Norway
Fevåg/hasselvika skole (2016-09-23)
Ukjent skytype
Nordland, Norway
Rombak Montessoriskole (2016-09-28)
Ukjent skytype
Akershus, Norway
Borgen ungdomsskole (2020-01-21)
Ukjent skytype
Oslo, Norway
Disen skole (2016-09-22)
Ukjent skytype
Troms, Norway
Skjervøy barneskole (2016-10-11)
Vis alle av ukjent skytypeFra Nordhordland Kristne grunnskole
Haugsky (cumulus)
Nordland, Norway
Nordhordland Kristne grunnskole (2016-09-13)
Ruklesky (altocumulus)
Vestland, Norway
Nordhordland Kristne grunnskole (2016-09-07)
Annen skytype
Vestland, Norway
Nordhordland Kristne grunnskole (2016-09-12)
Ruklesky (altocumulus)
Vestland, Norway
Nordhordland Kristne grunnskole (2016-09-10)
Nedbørskylag (nimbostratus)
Vestland, Norway
Nordhordland Kristne grunnskole
Vis alle fra Nordhordland Kristne grunnskoleSamme dato (2016-10-04)
Fjærsky (cirrus)
Møre og Romsdal, Norway
Valle skule (2016-10-04)
Ukjent skytype
Trøndelag, Norway
Brandsfjord barne- og ungdomsskole (2016-10-04)
Fjærsky (cirrus)
Vestland, Norway
Kaland barne- og ungdomsskule (2016-10-04)
Ukjent skytype
Troms, Norway
Skjervøy barneskole (2016-10-04)
Fjærsky (cirrus)
Trøndelag, Norway
Brandsfjord barne- og ungdomsskole (2016-10-04)
Vis alle samme dato (2016-10-04)